:format(webp)/nginx/o/2020/03/09/12999022t1h6a28.jpg)
Tavataksod peaksid üle võtma äpitaksode elementaarsed miinimumnõuded, kirjutab ettevõtja, Eesti 200 juhatuse liige Jaak Laineste.
Tavataksod peaksid üle võtma äpitaksode elementaarsed miinimumnõuded, kirjutab ettevõtja, Eesti 200 juhatuse liige Jaak Laineste.
Kindlasti tuleb nõustuda, et äpitaksod pole mingi jagamismajandus, vaid on taksoteenus nagu iga teinegi. Küll aga pole probleem siin mitte äppides, vaid taksoteenustes.
Olles sunnitud Tallinnas aeg-ajalt emba-kumba kasutama, võib öelda, et tarbija seisukohast on need nagu öö ja päev: veel mõni aasta tagasi sain Balti jaama juurest taksoteenusest tänava äärest vana haisva auto, valida seal ei tohi, vaid tuleb võtta esimene, ning selle hinnaks oli ligi kümme eurot kilomeetri eest ja seda täiesti litsentseeritud ja legaalselt kinnitatud hinnakirja järgi.