Jäätmevedamises on rasked ajad. Ettevõtetel pole vedajaid võtta, paljud kliendid pole teenuse kvaliteediga rahul, ning tagatipuks valitseb segadus, millised on konteineritühjendajate kohustused konteineritega ümberkäimisel.
Prügivedajad ägavad tööjõupuuduse käes (6)
Ausa ülestunnistusena sõnas jäätmefirma AS Keskkonnateenused juhatuse esimees Argo Luude, et kuna valitseb suur autojuhtide ja laadijate puudus, siis kannatab selle tõttu paratamatult teenuse kvaliteet. «[Kuna] inimesi nendele ametikohtadele on äärmiselt raske leida, siis on mõningane kvaliteedilangus paratamatu,» tunnistas Luude, kinnitades aga, et nähakse vaeva selle nimel, et kehvadele asjaoludele vaatamata pakkuda võimalikult kvaliteetset teenust.
Ragn-Sellsi turundusjuht Rainer Pesti kinnitas samuti, et töö füüsiliselt raske iseloom paneb paljusid vedajaid töölt lahkuma ja turul on neist vägagi puudu. Ta tõi näite, et firma jälgiks suurima heameelega hoopis Skandinaaviamaade eeskuju, kus prügikastide tänavale asetamine ja prügivedajatele kergesti ligipääsetavaks tegemine on standardpraktika. Seetõttu ei pea seal isegi eraldi laadur kaasas sõitma, vaid prügikastide sisu toimetab veomasinasse paigaldatud robotkäsi.