«Olin suurte murrangute ajal 50-aastane, Isamaa luud tahtis mindki ära pühkida. Aga laevandusteema oli liiga keeruline ja mulle asendajat ei leitud. Eesti Merelaevanduse lõpp kurvastab mind tõsiselt. Hea firma aeti pankrotti, viimasel pangaarvel oli 73 senti,» meenutas Ninnas.
«Riigil oli vaja erastada. Tegelesin kaks aastat visiooniga, mis pidi muutma Eesti Merelaevanduse väärtfirmaks nagu Maersk. Meie Esco Holding võitis küll erastamise, aga riigile oli merendus arusaamatu asi, seadus keelas erastamisel ostetavat vara laenu tagatiseks panna. Rahastamiseks kaasatud ameeriklased ja norralased tahtsid kõige vähem laevandust arendada, vaja oli kiiresti välja riisuda, mida sai. Laevad müüdi, raha pumbati mujale ja riigile jäeti erastamisvõlg maksmata. Õnneks ma ei teinud nendega ühtki päeva koostööd, selles mõttes on mu hing puhas,» rääkis Ninnas ühest ebameeldivamast ajast oma elus.