Noored Kooli programmi jooksul hakkas Nummert huvituma väärtuskasvatusest. Näiteks kas ja kuidas saab ühe sotsiaalselt võimeka kambaliidri, kes koolis käitumisreegleid rikub, “ümber kujundada” positiivseks juhiks või kuidas muuta klassikliimat nii, et õpilased ise usuks, et nad on head õpilased?
“Ma viisin ühe klassi, kellega meie suhted olid alguses väga rabedad, kooliaasta lõpus tänavakunsti ekskursioonile Tartusse,” räägib Mari-Liis oma kogemusest. Kui ekskursiooni ametlik osa läbi sai, pani üks poiste grupp ülejäänud klassi eest jooksu. Kui noor õpetaja kohtus nendega järgmisel päeval koolis, ootasid poisid pingsalt, kas ta ärritub või väljendab oma pahameelt mingil teisel moel. Nummert aga seletas neile, mida ta selles olukorras tundis, ning kinnitas, et järgmisel ekskursioonil saavad nad uue võimaluse näidata õpetajale ja iseendale, et oskavad ka teistmoodi käituda. “Uue õppeaasta alguses korraldasingi ekskursiooni Tallinna ning siis said neist minu kõige toredamad reisipartnerid.“
Programmi lõpus märkas Mari-Liis, et Tartu ülikooli eetikakeskus otsib inimest, kes toetaks väärtuskasvatust Eesti koolides ja lasteaedades. Ta tundis ära, et see on töö, millega ta tõesti soovib tegeleda. Eetikakeskuses töötab Nummert välja väärtuskasvatuse metoodilisi materjale, koolitab õpetajaid ning panustab eetikakeskuse erinevatesse koostööprojektidesse, näiteks veab rändetaustaga laste haridusteed toetavat projekti.
Mari-Liis usub, et praktiline õpetajatöö kogemus oleks kasulik kõigile, kes korraldavad ja kujundavad haridusvaldkonna tegevusi nii ülikoolides, ministeeriumis kui kohalikus omavalitsuses. Samuti on NK programm tema sõnul ülihea võimalus eestvedajatele, kes soovivad ennast arendada. „Noored Kooli programm on osaleja jaoks jõustav. Kui programmi tulijaid ühendab sarnane usk muutuste võimalikkusesse, siis programmi läbinutele on palju selgem, kuidas muutused sünnivad, kuidas mitmekülgselt haridusellu panustada või kellega neid muutusi vedada,“ lisab Mari-Liis.