«Ka naabrid nutavad» esitab koondportree ühes Tallinna äärelinna prestiižses elamurajoonis üksteise üleaedsetena elavatest inimestest. Luitsalu näitab ladusal, kaasahaaraval ja otsapidi ka vaimukal moel, et kus on vähemalt kolm inimest, seal on vastastikune võrdlemine, võistlemine ja vihkamine. Ning ühtlasi ebaterve uudishimu ja (armu)kadedus. Kohati ka armastus. Või vähemalt romantiline ja/või seksuaalne igatsus. Seal on põrkuvad arusaamad aia- ja koduloomapidamisest, lastekasvatamisest, privaatsusest, kombekusest, edukusest jne.
Selle romaani lehekülgedel seikleb rahvast kolmest generatsioonist: kaks leskprouat, rikas ärimees ja tema amortiseeruv trofeenaine, vaimsete eneseotsingute teele pööranud naistemehest reklaamiguru, mööda küla- ja firmapidusid tuuritav poplaulja, ühtaegu nii naabrimehest kui ka suunamudija karjäärist unistav teismeline tüdruk ning wannabe-perekond, kelle kõik liikmed on eri põhjustel (või siis ilma õige põhjuseta) üksteises pettunud.
Ehkki teose sündmustik keerutab üles seebiooperlikke kirgi ja saatusepöördeid, pole Luitsalu soovinud autorina asja ülemäära emotsionaalseks ja/või traagiliseks ajada. Mis eristab tema romaani ühtaegu nii klassikalistest naistekatest, krimkadest kui ka nn «väärtkirjandusest». Olgugi et kõigi kolme algmed on siin olemas.
Luitsalu intentsiooniks ei näi olevat mitte lugeja emotsioonide, adrenaliini, uudishimu ja/või õiglustunde armutu lüpsmine, vaid praegusaja Eestile omaste inim- ja suhtetüüpide kirjeldamine. Seda saadab autoripositsioonilt leebe sarkasm ning varjamatu moraalne agenda. Viimase teeb huvitavaks asjaolu, et ühtegi läbinisti positiivset tegelast teose tegelaste hulgas ei leidu.