/nginx/o/2020/01/23/12889681t1hb275.jpg)
Teisipäeval ilmus Postimehes lugu, kus kolumnist Mart Raudsaar kutsub inimesi üles elektriautot mitte soetama. Raudsaar toob välja mitu punkti, miks ta on elektrisõidukite vastane.
Teisipäeval ilmus Postimehes lugu, kus kolumnist Mart Raudsaar kutsub inimesi üles elektriautot mitte soetama. Raudsaar toob välja mitu punkti, miks ta on elektrisõidukite vastane.
Tõsi on see, et elektriautode tootmine on üldjuhul energia- ja materjalimahukam kui sisepõlemismootoriga autode tootmine. Keskkonnasääst saavutatakse sõitmisega, kuna elektriauto ise ei paiska õhku heiteid. Heidelbergi energia- ja keskkonnauuringute instituudi uuringu andmetel võivad elektriautod olla linnakeskkonnas keskkonnasõbralikumad juba pärast 40 000 km läbimist. Peamiselt mõjutavad elektriautode keskkonnasõbralikkust kolm tegurit.