Päevatoimetaja:
Liisa Ehamaa

Starbucks seljatas kohtus Eesti ärinaise (3)

Copy
Maailma kohvihiiglase Starbucksi logo.
Maailma kohvihiiglase Starbucksi logo. Foto: RICHARD DREW/AP/SCANPIX

Starbucks seljatas kohtus teist korda Eesti ettevõtja Daniela Dalberg-Dyageleva, kelle nimele registreeritud kaubamärk on maailma suurima kohvikuketi hinnangul äravahetamiseni sarnane nende kuulsa logoga. Patendiameti juures tegutsev tööstusomandi apellatsioonikomisjon oli enne kohut andnud õiguse Dalberg-Dyagelevale.

Naine asutas 2015. aastal ettevõtte Coffee House OÜ, mis tegeleb Indoneesiast ja Itaaliast kohvi importimise ja Eestis müümisega. Kui varem oli firma kodulehel märgitud, et kohvi valik on suunatud kohvisõprade vajaduste optimaalsele rahuldamisele, siis nüüd seisab seal teade «Meil on kohvipaus!», mis annab alust arvata, et praegu neilt kohvi osta ei saa.

Patendiamet otsustas 2016. aastal registreerida Tatjana Birjukova nimele kaubamärgi «Coffee House + kuju», mis laieneb muu hulgas kohvimasinatele, kohvile ja kohvikutele. Birjukova on Daniela Dalberg-Dyageleva eelmine nimi, veel varem on ta kandnud avalike allikate andmetel nime Tatjana Birev.

Tagasi üles