«Näiteks rehvinööri kasutavad paljud remonditöökojad, teadmata, et seda tohib tegelikult kasutada ainult ajutiselt,» rääkis Rannamägi. «Sest ta on sellisest materjalist, mis kuivab ära ja hakkab mingi aja pärast läbi laskma. Kõige suurem oht on selles, et kui ta teel peaks ära kuivama, kui ta järsku välja lendab, siis on õnnetus kohe tulemas.»
Rannamägi ei osanud tuua näiteid konkreetsetest õnnetustest, mille on põhjustanud valesti paigaldatud rehv, sest meil ei ole sellist kontrolli. Ka hiljutiste veokiõnnetuste puhul pole Rannamägi sõnul teada, miks rehv purunes – kas sellepärast, et millestki sõideti üle või oli rehv valesti paigaldatud. See, et kasutati taastatud rehve, pole Rannamägi sõnul probleem, sest taastamisel kehtivad kindlad normid.
«Lahendus on see, et igal töökojal on olemas vastav litsents selle töö tegemiseks. Tal on olemas teadmised rehvi kohta ja teadmised, milliseid vahendeid kasutada,» rääkis Rannamägi.
Ta lisas, et praegu teevad vastavaid koolitusi seadmete maaletoojad ja rehvimüüjad. Rannamägi hinnangul võiks tulevikus konkreetse koolituskava alusel litsentsi väljastama Rehviliit. Mehe sõnul on suuremad ettevõtted, kellega ta on suhelnud, selle mõttega päri.
Rannamägi rääkis, et need, kel on korralikud seadmed, küsivad ka reeglina rohkem raha. «Ilmselt peavad nad oma kohustuseks ka teada neist asjadest rohkem kui nurgatagused kohad, mis vaatavad, kust kõige odavamalt saab,» sõnas ta. «Aga milline on siis kvaliteet?»
Rannamägi tunnistas, et koos litsentsiga tõuseks ilmselt ka rehvivahetuse hind. «Odavamatel pakkujatel läheb raskemaks, kuna nad peavad omama kvalifitseeritud tööjõudu,» sõnas ta. «Samas läheb sellega liiklemine natukene turvalisemaks.»