Päevatoimetaja:
Emilie Haljas
Saada vihje

Eesti Gaas: lehmasõnnikuga kliimaeesmärkideni (3)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Kuna tarbijad on üha rohkem valmis langetama keskkonnasõbralikke ja soodsaid valikuid, peaks riik elektriautode kõrval õla alla panema ka gaasiautode soetamisele, kirjutab Raul Kotov.
Kuna tarbijad on üha rohkem valmis langetama keskkonnasõbralikke ja soodsaid valikuid, peaks riik elektriautode kõrval õla alla panema ka gaasiautode soetamisele, kirjutab Raul Kotov. Foto: Marko Saarm

Et realiseeruks roheline eesmärk katta kümme protsenti kütuseturust taastuvenergiaga, ei piisa ainult ettevõtete huvist. Ei piisa ka ainult gaasiautode valiku laiendamisest või tanklavõrgu arendamisest, kirjutab Eesti Gaasi juhatuse liige Raul Kotov.

Kui ÜRO kliimakonverentsi eelsed ja algsed kajastused nii Eestis kui ka üle piiri hõlmasid peamiselt noore keskkonnaaktivisti Greta Thunbergi seilamist konverentsile koos austraallastest juutuuberitega ning tema valimist uudisteajakirja Time aasta inimeseks, siis viimane nädal tõi kliimapoliitikasse siiski uusi ja sisulisemaid suundi ning kohustuse kõigile oma mõtteviisi muuta.

Äsja avalikustatud Euroopa roheleppe näol võtavad kliimaeesmärgid palju selgema ja ambitsioonikama kuju. Selle järgi tuleb ka nüüd Eestis konkreetselt analüüsida võimalusi neid sihte saavutada. Nii nagu Euroopa roheleppes on suur rõhk pandud transpordi heitkoguste vähendamisele, on see oluline pusletükk ka Eesti kliimapoliitikas.

Tagasi üles