Päevatoimetaja:
Lomely Mäe

Aurelia Aasa: PÖFFi debüüdid haaravad argirealismist absurdikomöödiateni

Charley Palmer Rothwell mängis peaosa filmis «Rüüstatud», mille FIPRESCI žürii valis parimaks filmiks.
Charley Palmer Rothwell mängis peaosa filmis «Rüüstatud», mille FIPRESCI žürii valis parimaks filmiks. Foto: Filmikaader

Tänavune PÖFFi debüütvõistlusprogramm pakkus nii melanhoolset tundemängu kui ka mahlast argirealismi. Vaatajana õnnestus end leida orwellikust tulevikuilmast, paranoilisest kaasajast ja süngest möödanikust. Olenemata ajastust või filmilinal hargnevast sündmusteahelast, oli pea igas linaloos omal moel koha leidnud inimliku üksilduse, kõrvalejäetuse temaatika.

PÖFFi rahvusvahelise filmikriitikute (FIPRESCI) žürii preemia pälvis Briti sotsiaaldraama «Rüüstatud» («Looted»), mille keskmes on mereäärses väikelinnas elav Rob, kes varastab päeval autosid ja õhtuti kannab hoolt voodis lebava isa eest.

Tagasi üles