Päevatoimetaja:
Sven Randlaid
+372 666 2387
Saada vihje

PÖFF: Filipiinide ema groteskid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Imelda Marcos iseendana filmis «Hall kardinal». Tema eluaegne kuraas pole kuhugi kadunud.
Imelda Marcos iseendana filmis «Hall kardinal». Tema eluaegne kuraas pole kuhugi kadunud. Foto: Lauren Greenfield

Dokumentalist Lauren Greenfield tunneb ennast rikkurite eklektilises maailmas koduselt. Esmalt võrratu «Versailles’ kuninganna» («The Queen of Versailles», 2012), siis «Rikaste generatsioon» («Generation Wealth», 2018) ja nüüd «Hall kardinal» (2019).

Imelda Marcose isikliku teekonna, languse ja taastulemise kaudu maalib «Hall kardinal» portree riigist, kus tavakodanikud on tõmmatud populistlike, sageli vägivaldsete poliitikute meelevalda. Katsed riiki demokraatlikule kursile suunata pole senini täielikult õnnestunud.

Tagasi üles