/nginx/o/2019/11/15/12743307t1h4c1e.jpg)
Ajalugu on meid eksistentsiaalsete ohtude suhtes väga ettevaatlikuks teinud. Kas ja kuivõrd eestlase dekonstrueerimist kartma peaks, kirjutab oma lapse koolikogemuse põhjal Eesti 200 aseesimees Liina Normet.
Ajalugu on meid eksistentsiaalsete ohtude suhtes väga ettevaatlikuks teinud. Kas ja kuivõrd eestlase dekonstrueerimist kartma peaks, kirjutab oma lapse koolikogemuse põhjal Eesti 200 aseesimees Liina Normet.
Mina olen üks nendest lapsevanematest, kes otsustas oma teise lapse panna keelekümbluskooli, kus õpivad koos eesti ja vene emakeelega lapsed. Jah, tõepoolest, ma vabatahtlikult valisin kooli, kus minu laps saaks õppida koos venekeelsete lastega, ja mitte ainult – ta õpib ka pool aega vene keeles! Miks ma ometigi seda tegin ja kas minu laps venestatakse nüüd ära?