Disainiga lõi see sõiduk laineid juba turule tulles. Sellest on nüüd möödas pea kümme aastat. Kuidas eristuda, kuidas uusi juke’lasi ligi meelitada, kuidas püsida turuga samas taktis? Need on praegu kõige pakilisemad küsimused.
Sõiduproov: Nissan Juke. Suurem kui eelkäija, aga välimus on sama julge
Nissan võrdub crossover. Sellele teesile pandi alus aastal 2007, kui esimene Qashqai tänavale veeres. Kolm aastat hiljem järgnes esimene Juke. Tol ajal konkurents puudus, vastaseid oli vaid kaks. Nüüd on neid aga 24. Kuidas eristuda, kuidas uusi juke’lasi ligi meelitada, kuidas püsida turuga samas taktis? Seda veel praegu, kui järgmise viie aasta prognoos lubab linnamaasturite segmendile 30-protsendilist kasvu. Selle juures ei ole vähe oluline ka fakt, et esimest põlvkonda on müüdud rohkem kui miljon ühikut. Sõiduki turule tulles ei oleks konservatiivsed automehed ja -naised seda küll uskunud.
Autoturuga tempos püsimiseks järgib Jaapani tootja kolme lihtsat tõde: julge disain, lõbus sõita ja sõidukile saab omanik etteantud valikutest ise anda omanäolise välimuse.
Julgusele võlgu ei jääda
Et seda kõike tõestada, andis Nissan võimaluse tõmmata oktoobri lõpus jalga lühikesed püksid ja Kataloonia päikese all istuda ühe maailmas enim müüdud ning kõneainet tekitanud crossover’i rooli.