Lavastuse struktuuris jäävad silma varasematestki Keerdi töödest tuttavad elemendid või korduvad stseenid, millest tooksin esile kolm. Esiteks ootamatutes, mustkunstitrikisarnastes hetkedes väljenduv soov vaatajat üllatada. Need on stseenid, kus publik ohhoo-efektist impulsi saanuna naerma hakkab.
Teiseks tuleb tuttav ette konflikt, mis lahendatakse füüsilist võimekust nõudvate akrobaatiliste piruettide abil. Viimaks on Keerdi lavastustes enamasti olemas ka n-ö tagasivaatamisstseen, mis laseb mõtteil lennata ja mõjub meelipuhastavalt.
See stseen on üks lavastuse viimaseid ka sel korral, voolava muusika ja mahenenud valgustuse saatel on hea lasta nähtul settida. Lavastaja teab, et teatrisaalist väljudes pole inimestel selleks mahti, niisiis on rahunemine kavalalt kirjutatud juba lavastuse sisse.