Maailma ühe suurima autotootja Daimleri esindajad rääkisid intervjuus, kunas kaovad diiselmootoriga autod, millal tulevad isejuhtivad sõidukid ning mis on sel kõigel pistmist Eesti idufirmadega.
Tellijale
Suur Saksa autotootja: Eesti start-up’id on vägevad ja neil on jalad maas
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pika ajalooga Daimler on eelkõige tuntud luksusautode, nagu Mercedes-Benz, tootjana, kuid sammu tuleb pidada ka uute transpordi- ja logistikasektori trendidega. Just seetõttu on nad investeerinud Eesti taksoäppi Bolt üle 130 miljoni ja pakirobotifirmasse Starship Technologies seitse miljonit eurot.
Peaaegu 300 000 töötajaga Daimleris vastutavad tulevikuäride leidmise ja uute transpordilahenduste eest teiste hulgas kaks meest, Björn Avemark ja Steven Kasih, kes oktoobri alguses Eestit väisasid ja oma teadmisi jagasid.
Mis oli see, mis teid Bolti juures võlus?