Päevatoimetaja:
Liisa Ehamaa

Suur Saksa autotootja: Eesti start-up’id on vägevad ja neil on jalad maas

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Daimleri esindajad Björn Avemark (vasakul) ja Steven Kasih (paremal) leiavad, et elektritõuksiga on tore sõita, aga jätkusuutliku ärina pole see end veel tõestanud.
Daimleri esindajad Björn Avemark (vasakul) ja Steven Kasih (paremal) leiavad, et elektritõuksiga on tore sõita, aga jätkusuutliku ärina pole see end veel tõestanud. Foto: Erik Tikan

Maailma ühe suurima autotootja Daimleri esindajad rääkisid intervjuus, kunas kaovad diiselmootoriga autod, millal tulevad isejuhtivad sõidukid ning mis on sel kõigel pistmist Eesti idufirmadega.

Pika ajalooga Daimler on eelkõige tuntud luksusautode, nagu Mercedes-Benz, tootjana, kuid sammu tuleb pidada ka uute transpordi- ja logistikasektori trendidega. Just seetõttu on nad investeerinud Eesti taksoäppi Bolt üle 130 miljoni ja pakirobotifirmasse Starship Technologies seitse miljonit eurot.

Peaaegu 300 000 töötajaga Daimleris vastutavad tulevikuäride leidmise ja uute transpordilahenduste eest teiste hulgas kaks meest, Björn Avemark ja Steven Kasih, kes oktoobri alguses Eestit väisasid ja oma teadmisi jagasid.

Mis oli see, mis teid Bolti juures võlus?

Björn Avemark: Oleme Bolti senise käekäiguga väga rahul, mida tõestab ka see, et osalesime teises investeerimisringis (sel suvel kaasas Bolt investoritelt veel 60 miljonit eurot, voorus osales ka Daimler – toim).

Tagasi üles