/nginx/o/2019/10/25/12686760t1heb8c.jpg)
Eesti juurtega USA arhitekti Louis Kahni poja Nathaniel Kahni mullu valminud dokumentaalfilm „Kõigel on hind“ („Price of everything“) räägib maailma kunstiturust, mis ei erine enam kuigivõrd aktsia-, väärtpaberi- või kinnisvaraturust.
Eesti juurtega USA arhitekti Louis Kahni poja Nathaniel Kahni mullu valminud dokumentaalfilm „Kõigel on hind“ („Price of everything“) räägib maailma kunstiturust, mis ei erine enam kuigivõrd aktsia-, väärtpaberi- või kinnisvaraturust.
Kunst on kaup, millel on hind, mis ei pruugi sugugi sõltuda sellest, milline on ühe või teise taiese tegelik sisuline väärtus, ega seda sootuks peegeldada. Film viib kunstituru epitsentrisse Manhattanile, kus kaks aastakümmet ajakirjanikuna töötades sattusin isegi mõnel korral selle halastamatu ja hindade lõpus pika nullide reaga turuplatsi äärealadele.