Pikalt kõlanud kuulujuttude lõpetuseks jõuab sellel aastal Eestisse kaks maailmakuulsat frantsiisi: KFC ja Burger King. Tuntud brändi ei saa turule tuua niisama, sest mida kuulsam nimi, seda rangemad on frantsiisilepingu tingimused.
Tellijale
Mida kuulsam sööklakett, seda vähem ta eestlasi usaldab (7)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
1995. aasta aprillis kogunesid prominendid ja ajakirjanikud Tallinna vanalinna Viru tänavale, et avada pidulikult tordi ja šampusega Eesti esimene McDonald’si restoran. Tavaline hamburger maksis toona 9 krooni, juustuburgeri eest tuli välja käia 11 krooni. «Ma mäletan, et tookord oli avamise ümber kõige suurem tants see, kuidas üks härra sai Viru tänava maja õigusvastase võõrandamise korras endale ja üüris selle McDonald’sile edasi. Keegi veel rääkis, et see McDondald’s ei ole õige koht ja me peaksime vaatama, et Viru tänaval oleksid ikka korralikud asutused,» meenutas avamispeol olnud Jüri Mõis. Toona ennustati optimistlikult, et esimesel tööpäeval, 29. aprillil teenindatakse kuni 20 000 klienti.