Päevatoimetaja:
Emilie Haljas
Saada vihje

Kaur Kender värskest arvutimängust: see on nagu «Tõde ja õigus» (7)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Kaur Kender kinnitab, et mäng on mingis mõttes täiesti tavalise tarkvaratoode, mis vajab kliendituge ja kõike muud, mis käib tarkvara juurde.
Kaur Kender kinnitab, et mäng on mingis mõttes täiesti tavalise tarkvaratoode, mis vajab kliendituge ja kõike muud, mis käib tarkvara juurde. Foto: Kaur Kender

Nädala eest nägi ilmavalgust eestlaste loomekollektiivi ZA/UM kauaoodatud arvutimäng «Disco Elysium», mis lendas kohe suurima rahvusvahelise mängumüügi platvormi Steam müügiedetabeli tippu ning millele artikli kirjutamise hetkel kuulub arvustuste koondlehel Metacritic aasta parima arvutimängu tiitel.

ZA/UMi liikmete elust ei ole palju kuulda olnud alates sellest, kui loomekollektiivi tuumik 2017. aastal Inglismaale kolis, ent nüüd, kui mäng on ametlikult väljas, oli produktsioonijuht Kaur Kender nõus Postimehele üht-teist «Disco Elysiumisse» puutuvat kommenteerima. Mängu süžee arhitekt oli Robert Kurvitz, suurrahastaja Postimees Grupi suuromanik ärimees Margus Linnamäe.

Esmalt kirjutati «Disco Elysiumist» Eesti meedias peamiselt seoses teie isiku ja mängu loovmeeskonna Inglismaale kolimisega. Mis oli teie roll kogu projektis?

Tagasi üles