/nginx/o/2019/10/10/12641033t1h1060.jpg)
Õpetajate aineliitude seisukohta põhikooli lõpueksamite kaotamise vastu tuleb arvesse võtta, kirjutab Eesti Ajaloo- ja Ühiskonnaõpetajate Seltsi esimees Madis Somelar.
Õpetajate aineliitude seisukohta põhikooli lõpueksamite kaotamise vastu tuleb arvesse võtta, kirjutab Eesti Ajaloo- ja Ühiskonnaõpetajate Seltsi esimees Madis Somelar.
Eesti hariduse üheks nurgakiviks on koolis töötavad vastutustundlikud, hoolivad ja tööle pühendunud õpetajad, kes valdavad aastatega lihvitud suurepärast metoodilist repertuaari, on erakordsed ainespetsialistid ning kes tänu sellele suudavad toetada ka erinevate oskuste ja pädevuste saavutamist.
Meie õpetajat iseloomustab väga suur autonoomia. Seda nii meetodite valikul kui oma kooli õppekava mõtestamisel ja realiseerimisel. Õpetajate aineühenduste kaudu oleme olnud suurepärased partnerid riiklike õppekavade uuendamisel, meile on usaldatud õppematerjalide retsenseerimine, õpetajate täiendkoolitamine ning seni ka ühtsete ülesannetega põhikooli lõpueksamite väljatöötamine.