/nginx/o/2019/09/25/12594616t1h0bb7.jpg)
Enamasti jääb merel peale laevaomanike huvi reisijaid ja kaupu võimalikult odavalt sõidutada, surve ohutusnõudeid karmistada suureneb pärast mõnd eriti traagilist õnnetust.
Enamasti jääb merel peale laevaomanike huvi reisijaid ja kaupu võimalikult odavalt sõidutada, surve ohutusnõudeid karmistada suureneb pärast mõnd eriti traagilist õnnetust.
Estonia katastroof oli üks neist, mis tänapäevase meresõiduohutuse reegleid enim mõjutas.
Estonia huku komisjoni lõpparuande järgi olid põhjuseks laeva projekteerimisvead. Visiiri kinnitused olid nõrgad ja purunesid suurte veemasside löökide tõttu ning ramp oli seotud visiiriga. Nagu paljudel teistel parvlaevadel, puudus Estonial rammvahesein, mis oleks rambi avanemise korral takistanud vee pääsu autotekile.