Kõik parlamendierakonnad kulutasid telereklaamile reklaamituru keskmisest rohkem. Trükireklaami sai alla turu keskmise hinna vaid EKRE.
Numbrid näitavad erakondade deklareeritud kulu ja Kantar Emori uuringust selgunud hinnangulist turuhinda. Kui nende kahe suhe on «üks», on erakond maksnud täpselt keskmist turuhinda, aga kui üle ühe, siis vastavalt üle keskmise turuhinna. Analüüsist selgus, et Keskerakond maksis hinnanguliselt 3,2; sotsid 2,9; EKRE 2,6 ning Reformierakond 2,4 korda turu keskmisest rohkem. Isamaa tulemus 1,7 tähistab soodsaimat telereklaamitehingut.
Kantar Emori AdExi uuringust selgub, et hinnanguliselt kulutas Isamaa enim telereklaamile Kanal 2-s.
Ka Reformierakond kulutas hinnanguliselt enim just telereklaamile Kanal 2-s.