Teisisõnu, kui Saaremaa vallavalitsuse tingimus oli, et lennuki vanus ei tohi ületada 20 aastat, siis nüüd seda nõuet pole. Niisiis, leedulaste Transaviabaltica, kelle lennukikökatsid praegu kahe linna vahel hõljuvad, võib välja tulla oma 30-aastaste rontidega, mida nad ühes varasemas pakkumises ka tegid. Ja kuna enam pole ka nõuet kasutama hakatavat lennukit näidata, siis võivad leedulased suure tõenäosusega ka praeguste aeroplaanidega edasi hõljuda (kuigi 40 koha nõue kehtib).
Ja lugege nüüd hoolega, mida maanteeameti tarkpead ütlesid: juristid soovitasid, et lennuki vanust pole vaja hanketingimustesse panna. Sa püha taevas! Juristid ütlevad, millised telliskivid sõidavad taevas ja millised mitte. Järgmine samm oleks võtta kõrgepalgalised advokaadid, kes võivad silma pilgutamata panna lendama kasvõi Esimese ilmasõja lennukid (viidatigi kohtu sekkumise võimalusele, kui on liiga konkreetsed hanketingimused).