Volkswagen on aastakümneid sümboliseerinud tarbijale ökonoomsust, vastupidavust ja läbimõeldud disaini. Näiteks mahuvad erinevalt mõnest luksuslikuma ja sportlikuma brändi masinast Volkswagenisse ka spordikott ja lapsed ning kontrastina Ühendkuningriigi autode omanikele ei pea Volkswageni omanik iga kuu teeninduses käima.
Tellijale
Volkswagen peseb tahmast nägu
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lihtne oleks rääkida Volkswagenist seoses Hitleri ja Natsi-Saksamaaga. Kuid selle asemel seostub see Saksa kvaliteedi kõrval hoopis hipilikkuse ja vabadusega. See seos on tekkinud paljuski tänu turundajate meisterlikule tööle – Volkswageni reklaame hinnatakse kõrgelt üle maailma. Hea huumor ja eneseiroonia on need, mis on eristanud Volkswagenit teistest autobrändidest.