:format(webp)/nginx/o/2019/09/01/12520871t1hc71a.jpg)
Ehkki uus põlvkond on pidevalt ninapidi nutiseadmes või arvutis, pole nende IT-oskused kiita.
Ehkki uus põlvkond on pidevalt ninapidi nutiseadmes või arvutis, pole nende IT-oskused kiita.
Kui Teele Karro kolme aasta eest Pärnu Koidula Gümnaasiumis informaatikat õpetama hakkas, imestas ta, kui piiratud on gümnaasiuminoorte arvutioskused. «Arvasin, et see on ju küll IT-põlvkond, kõik on kogu aeg internetis, aga tegelikult on nende päris oskused suhteliselt kesised,» ütles ta.
Pärast aastatuhande vahetusel Eesti koolide arvutiklassid sisustanud Tiigrihüppe programmi on digitiigri käpajäljed meie õppekavades tuhmunud. 2001. aastast kadus riiklikus õppekavas informaatika eraldi õppeainena ning digioskused jäid teiste ainete õpetajate õlule. Arvutioskused pidid lapsed saama kätte siis, kui näiteks geograafia või ajaloo tund toimub arvutiklassis.