Häirekeskus tänas oma sotsiaalmeedia postituses pealtnägijat, kes Kloogaranna liiklusõnnetuses helistas keskusesse ja kirjeldas olukorda ning ka aitas kohapeal kannatanuid.
Häirekeskus Kloogaranna õnnetusest: kiire abi jõudmisel oli määrava tähtsusega pealtnägija (1)
18. juulil sõitis Harjumaal rahvast täis liinibuss otsa tee ääres seisnud veoautole, õnnetuses sai vigastada 26 inimest, neist kaks raskelt.
«Palju avalikkuse tähelepanu pälvinud juhtumi puhul on jäänud tähelepanuta tõik, et kiire ja õige abi jõudmisel oli määrava tähtsusega pealtnägija, kes helistas hädaabinumbrile 112,» kirjutab Häirekeskus oma Facebooki lehel. Päästekorraldaja-logistik Maret Kommer on tänulik pealtnägijale, kes peatus ja helistas Häirekeskusesse.
«Suur kummardus ja lugupidamine sellele hoolivale inimesele. Ta suutis nii erakordses olukorras jääda rahulikuks ja muljetavaldava asjatundlikkusega hinnata toimunut ja kirjeldada olustikku. Saan kinnitada, et ta oli mulle silmadeks sellel sündmuskohal,» selgitas Kommer.
«Loo muudab veelgi erakordsemaks see, et Häirekeskusesse helistanud inimene aitas ka kohapeal kannatanuid,» kirjutas Häirekeskus.
Häirekeskus avaldab terve meeskonnaga tänu julgele ja kaasinimestest hoolivale helistajale. «Inimene, kes helistab sündmuskohalt on kogu abiahela esimene ja äärmiselt oluline lüli. Kui kohapeal ei alustata abistamisega, võib see mõnel juhul saada saatuslikuks.»