Päevatoimetaja:
Andres Einmann
+372 666 2072

Amet: Eesti Post peab kirjad kiiremini kätte toimetama (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Eesti Post, Omniva auto.
Eesti Post, Omniva auto. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Konkurentsiamet tegi AS-ile Eesti Post ettekirjutuse, millega kohustas ettevõtjat viima saadetiste edastamise teenuse kvaliteedi ja postkontorite arvu postiseaduse nõuetega vastavusse.

Postiseaduse kohaselt tuleb vähemalt 90 protsenti siseriiklikest lihtkirjadest toimetada saajale kätte järgmisel tööpäeval pärast kirja üleandmist teenuse osutajale. 2018. aastal viidi vaid 76 protsenti kirjadest saajale kätte järgmiseks tööpäevaks ning tulemus ei paranenud ka 2019. aasta alguses, teatas konkurentsiamet.

Amet kohustas postifirmat viima kirisaadetiste edastamise teenuse kvaliteedi postiseadusega vastavusse hiljemalt 2020. aasta 1. jaanuariks.

Konkurentsiamet tuvastas, et Jõelähtme vallas ja Elva vallas on universaalse postiteenuse postkontorite arv kummaski vallas ühe võrra väiksem, kui olema peab, mistõttu kohustas amet Eesti Posti avama ühe täiendava postkontori Jõelähtme vallas hiljemalt 2020. aasta 1. jaanuaril ja ühe täiendava postkontori Elva vallas tänavu 1. oktoobril.

Juuni alguses teatas konkurentsiamet, et riiklik postifirma Omniva ei tohi kehtiva postiseaduse järgi ilma saaja nõusolekuta lihtkirju ja perioodikat pakiautomaati suunata, vaid peab kirjad ja perioodika tooma inimeste postkasti.

Tagasi üles