Samas lisas Laaniste, et ega näiteks auto väljatõmbamine pruugi alati ka kulukas olla, kui päästeauto juba sündmuskohal, neli tugevat meest ja autol vints ka olemas. «Lihtsalt jääb küsimus, kas see on päästjate funktsioon. Aga olukordi on ka väga erinevaid.»
Ühise arutelu tulemusena on ministeerium valmis ka seadustesse muudatusi tegema. «Juhul, kui tuleb välja, et oleks vaja muudatusi õigusaktides, siis tuleb seda teha, aga võib-olla piisab ka lihtsalt asjade selgeks rääkimisest,» sõnas Laaniste.
Päästeameti peadirektor Kalev Timberg ütles, et päästeamet pole selliseid kulusid välja arvutanud. «Minule ei meeldi niisugune lähenemine, et päästeamet taanduks ainult tuletõrjeks. Me ei ole tuletõrjeamet, oleme päästeamet ja peame oma ressursi piirides osutama abi,» ütles Timberg teisalt.
Ta kinnitas, et ega päästeametnikud igasugust autot kraavist välja tõmbamas käigi. «Me käime siis, kui see on seotud liiklusõnnetusega, inimesed viiakse ära ja sõiduk tuleb teele tagasi saada. Me aitame kindlasti siis, kui masin on selliselt kraavis, et see segab liiklust,» tõi ta näiteid. «Väiksematel juhtudel inimesed kutsuvad ka tasulist maanteeabi. Häirekeskus küsib, kas olete viga saanud, kas elu on ohus ja kui mitte, uskuge mind - ei saadeta päästemasinat väljagi, » rääkis Timberg.
Timberg lisas, et ta ei tahagi, et päästeamet muutuks teenusepõhiseks. «Siis tekib meil ju kohe ka kohustus minna kohale, muidu inimene küsib, miks te ei tule, ma ju maksan!»