Päevatoimetaja:
Marek Kuul
Saada vihje

Peaministrist sai küsitluse peaauhind

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Osalusveebi reklaam.
Osalusveebi reklaam. Foto: Riigikantselei

Riik käivitas kampaania, millega meelitatakse kodanikke osalusveebis kaasa lööma. Selleks on välja pandud omapärane auhind - kohtumine peaminister Andrus Ansipiga.

Ligi 50 000 hot.ee kasutajat on viimasel ajal saanud küsitluse osalusveebi osale.ee kohta.

«Oleme palunud neil täita sellise väikse küsitluse selle [osalusveebi - toim] kohta ja nende seas, kes küsimustiku täidavad ja oma ideid selle keskkonna kaudu välja pakuvad, loosime välja võimaluse kohtumiseks mittevirtuaalseks maailmas,» rääkis valitsuse infonõunik Hille Hinsberg Postimees.ee'le.

Tema sõnul saavad viis inimest võimaluse oma ettepanekuid silmast silma arutada peaministriga.

Maast ja ilmast lobiseda ei saa

Peaauhinna võitjad ehk peaministri jutule pääsejad peavad arvestama aga sellega, et sel kohtumisel ei lasta rääkida maast ja ilmast.

«Kohtumisel räägitakse ikka konkreetsest ideest, mille nad välja pakkusid ja mis puudutab valitsuse, ka valitsusasutuste tegevusi, mis oleks konstruktiivne asi, mida annab arutada,» rõhutas Hinsberg.

Tema sõnul on peaminister Ansip andnud kindla lubaduse võitjatega kohtuda ning on igati valmis asjalikke ettepanekuid arutama.

Võitjad selguvad 5. märtsil

Küsitlus kestab veebruari lõpuni ja 5. märtsil loositakse võitjad välja.

«Eks me siis lepime selle kokku ja tuleb loomulikult vaadata nii peaministri kalendrit kui ka nende inimeste oma, kuidas see kohtumine võiks toimuda,» sõnas Hinsberg.

Küsimustikule on vastanud üle 1800 inimese ja vastajad soovivad arutada keskkonnakaitsega ja maaelu arendamisega seotud probleeme, rääkida riigireservi maksimaalselt kasumlikust rakendamisest.

Muretsetakse, miks paljud eestlased lähevad välismaale tööle. Keegi soovis teha ettepaneku Eesti majanduse ja elu edendamiseks/arendamiseks ja kuidas väljuda majanduskriisist.

Hinsbergi sõnul on kampaania suunatud just neile inimestele, kes veel osalusveebi ei külasta ja sealsetes aruteludes ei osale.  

Tagasi üles