Päevatoimetaja:
Liisa Ehamaa

EKRE hoiab meediat läbimõeldud plaani abil pantvangis (45)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Väidetavalt pärineb EKRE kommunikatsioonistrateegia Urmas Espenbergi sulest.
Väidetavalt pärineb EKRE kommunikatsioonistrateegia Urmas Espenbergi sulest. Foto: Erik Prozes

Kuidas suudab hiljutine väike erakond, kelle toetus oli veel viis aastat tagasi paari protsendi mail, nautida nüüd valijate hulgas vähemalt kaheksa korda suuremat menu? Jutt käib Eesti Konservatiivsest Rahvaerakonnast (EKRE). Vastus või vähemalt osa sellest peitub läbimõeldud tegevuskavas meedia suunal.

Rahvusringhäälingu uudiste- ja sporditoimetuse peatoimetaja Anvar Samost ütles üleeile ETV saates «Suud puhtaks», et tema käes on esitlus, mis kirjeldab, mida peab EKRE tegema, et püsida meedias edukalt pildil – olgu heas või halvas valguses.

Tagasi üles