Päevatoimetaja:
Alexandra Saarniit
Saada vihje

Pool aastat tagasi kadunud riigivara ilmus välja pärast Postimehe artiklit (8)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Keskkonnainspektsiooni 2500-eurone võrgusilma mõõteriist kadus koos salapärase kulleriga. Omniva eitas süüd, kuni paki üles leidis.
Keskkonnainspektsiooni 2500-eurone võrgusilma mõõteriist kadus koos salapärase kulleriga. Omniva eitas süüd, kuni paki üles leidis. Foto: Urmas Luik

Enam kui pool aastat tagasi ära kadunud keskkonnainspektsiooni saadetis ilmus välja kohe pärast Postimehe avaldatud artiklit. Eelnevalt tagus Omniva kui rauda, et postiettevõtteni pole pakk kunagi jõudnud.

Eile kirjutas Postimees, kuidas mullu suvel üritas keskkonnainspektsioon saata Belgia tootjatehasesse kalibreermiseks väärtuslikku seadeldise, kuid pärale see ei jõudnudki. Kalavõrkude silmade kontrollimiseks mõeldud mõõdik maksab 2500 eurot ning Omniva keeldus seda hüvitamast.

Inspektsioon selgitas, et kuller käis kontoris kohal ja viis kindlasti paki minema. Omniva vastas, et saadetise üleandmist ei ole registreeritud, järelikult pole pakk riigiettevõtte käes. 

Saagat saatis pikk kirjavahetus, kus küsimusi rohkem kui vastuseid. Inspektsioon oli juba olukorraga leppinud, kuid...

«Meedial on ikka jõudu. Tuli selline üllatav uudis, et saame oma võrgusilmamõõtja tagasi ega peagi uue ostmiseks kulutust tegema. Omniva leidis selle enda juurest üles,» teatas keskkonnainspektsiooni pressiesindaja Leili Tuul täna.  

«Pakk leiti tänu Postimehes avaldatud fotole, mis meil varem puudus. On kahju, et uurimise käigus käigus ei taibanud ise saadetise sisust fotot küsida,» rääkis Omniva meediasuhete juht Mattias Kaiv.

Kaiv selgitas, et paki leidmise valguses on nüüd selge, et kuller paki ikkagi sai, kuid teadmata põhjustel jõudis saadetis Omnivasse aadressiandmeteta ning puudus märge ka paki üleandmise kohta.

«Järeldame, et kui kliendi saadetis on kadunud, on kõige parem see tuvastada pildi abil,» tõdes Kaiv.

Omniva selgitas, et uude logistikakeskusesse kolimise tõttu oli vaja protsesse täpsustada ja kohendada.

«Praegu toimub andmeteta saadetiste käsitlemine teisiti ning päringute põhjal on võimalik saadetise olemasolu paremini kontrollida,» ütles riigiettevõtte meediasuhete juht.

Tagasi üles