Päevatoimetaja:
Loora-Elisabet Lomp
(+372) 507 3066

Haigla juht patsiendi surmast: vigu ikka juhtub ja võib olla rahulolematuid kliente (14)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Arst. 
Arst. Foto: Tairo Lutter

Lõuna-Eesti haigla juhatuse liige Arvi Vask keeldus surmaga lõppenud vea asjaolude kommenteerimisest, sest vigu ikka juhtub.  

Postimees kirjutas tänases lehes, kuidas haigla töötajate vea tõttu isa kaotanud tütar protsessis aasta aega õiguse eest ning sai lõpuks terviseametilt kirja, et haiglale tehakse ettekirjutuse dokumentatsioon korrastada. Naine on tervishoiusüsteemis pettunud. 

Haigla ravijuht keeldus eile loo täpsemast kommenteerimisest. Ka Lõuna-Eesti haigla juhatuse liige Arvi Vask ei soovinud täna juhtunust midagi kuulda.

«Vigu ikka juhtub ja võib ikka olla rahulolematuid kliente. Ta on ravikvaliteedi komisjonis käinud ja kui tahab, võib edasi protsessida, eks siis kohus otsustab, kellel on õigus,» ütles Vask ja keeldus haigla puudulikku dokumentatsiooni ja surmaga lõppenud viga kommenteerimast. «Ei, ma ei kommenteeri, sest ma ei olnud raviprotsessis osaline,» ütles ta.

Küsimusele, kas Vask haigla juhina ei vastuta haiglas toimuva eest, vastas ta, et «jah, ma juhin haiglat, aga ma ei osalenud raviprotsessis». «Ma midagi tean, aga ei kommenteeri seda ajakirjandusele,» ütles Vaisk.

Sellises olukorras on praegu inimesel sisuliselt ainult üks võimalus: minna haigla vastu kohtusse, kus ta peab tõestama, et haigla tegi vea.

Tagasi üles