Päevatoimetaja:
Uwe Gnadenteich
+372 666 2071

Saaremaal pangaautomaati sisestatud raha kliendi kontole ei jõudnud (2)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Swedbanki sularahaautomaat
Swedbanki sularahaautomaat Foto: Starkov Vladimir/ITAR-TASS/Scanpix

Saaremaal Auriga keskuses asuv Swedbanki sularahaautomaat võttis küll raha sisestanud kliendilt kupüürid vastu, kuid katkestas siis rikke tõttu töötamise, kirjutab Saarte Hääl.

Ettevõtja Aive Laanemets sai tagasi küll kaardi, kuid sisestatud raha kontole ei jõudnud. Juhtunu järgselt üleeile kohe pangaga ühendust võtnud Laanemets sai jahmatuse osaliseks, kui kuulis, et tema raha tagasisaamine võib aega võtta kuni 10 päeva. Eile pärastlõunaks polnud raha arvele veel laekunud.

Swedbanki kommunikatsiooni valdkonnajuht Liidia Kaljundi ütles, et automaatide rikkeid tuleb ikka ette. Seda eriti siis, kui masinasse satuvad võõrkehad või on tegemist kortsus, katkiste või kulunud rahatähtedega. See oli olnud põhjuseks ka üleeilse juhtumi puhul. Tema sõnul sai automaat korda tunniga. Kliendi raha osas toimub menetlus, mida püütakse läbi viia võimalikult kiiresti.

«10 päeva on maksimaalne juhtumi menetlemise aeg, reeglina kantakse raha kliendi kontole paari tööpäeva jooksul,» lausus Kaljundi. 

Tagasi üles