:format(webp)/nginx/o/2018/02/28/7648303t1h7cce.jpg)
Tallinna lennujaamas tänavu veebruaris raske maandumise tõttu kasutamiskõlbmatuks muutunud Smartlynxi lennukil Airbus A320 õnnestus nädalavahetusel halvata liiklus ka Lõuna-Saksamaal Baden-Württembergi liidumaal.
Tallinna lennujaamas tänavu veebruaris raske maandumise tõttu kasutamiskõlbmatuks muutunud Smartlynxi lennukil Airbus A320 õnnestus nädalavahetusel halvata liiklus ka Lõuna-Saksamaal Baden-Württembergi liidumaal.
Smartlynxi lennuk Airbus A320 tegi tänavu 28. veebruaril Tallinna lennuväljal treeninglennu käigus raske maandumise. Lennuk sai maaga kokkupõrkel niivõrd suuri kahjustusi, et muutus kasutamiskõlbmatuks. Lennuk blokeeris Tallinna lennuväljal lennuraja ning rohkem kui neljaks tunniks oli kogu lennuliiklus katkenud.
Lennukikere ostis ära Saksa kaitsevägi, kes hakkab seda kasutama Baden-Württembergis Calwi lähedal eriüksuslaste treeningbaasis õppevahendina. Saksa eriüksuslased hakkavad harjutama lennukikeres pantvangiolukordade lahendamist.
15. detsembri öösel asus Airbus A320 kere Tallinna lennuväljal teele Saksamaa poole.
34 meetri pikkune kere transporditi laevale, viidi meritsi Saksamaale ja sealt edasi transporditi suurveos Lõuna-Saksamaale.
Tallinna lennuväljal pika lennukatkestuse teinud lennukil õnnestus napilt kolm kilomeetrit enne Bundeswehri baasi jõudmist tekitada veelkord üks liikluskaos. Calwi lähedasel ristmikul tabas ringteel lennukit vedavat raskeveokit tehniline rike ning lennukikere blokeeris kogu ristmiku, kirjutab Pforzheimer Zeitung.
Lennukikere ja seda vedav raskeveok on kokku 60 meetrit pikk. Rikke tõttu oli ristmikul kogu liiklus mitmeks tunniks blokeeritud.
Laupäeva varahommikul kell 4.30 kohaliku aja järgi jõudis lennuk lõpuks oma sihtkohta. Eriüksuslaste baasis pannakse lennukile uuesti külge tiivad ja muud detailid, et lennuvahend oleks väljaõppel võimalikult realistlik.