:format(webp)/nginx/o/2018/11/28/11608474t1h9a1e.jpg)
Alates 1. novembrist esines SEB internetipangas probleeme e-arvete laadimise või allkirjastamisega.
Alates 1. novembrist esines SEB internetipangas probleeme e-arvete laadimise või allkirjastamisega.
Paljud kliendid, kes proovisid kuu esimeses pooles e-arvetega SEB portaalis toimetada, said pärast «kinnita» nupu vajutamist ekraanilt lugeda teadet «Banking services temporarily unavailable.» (eesti keeles – panga teenus ei ole ajutiselt kättesaadav), kirjutab Meie Maa.
«Tegemist oli pangasüsteemisisese tehnilise muudatusega, mis ootamatult tekitas probleemi reaalajas toimivates tehingutes,» ütles SEB panga äriklientide osakonna jaepanganduse divisjoni teenindusjuht Igor Matveitšev. Pank lahendas olukorra täielikult 15. novembriks.
«Vabandame oma klientide ees ebamugavuste pärast ning täname mõistva suhtumise eest,» lisas Matveitšev.