Vana-Pirita tee ehitustööde käigus rajati kolme meetri laiune asfaltkattega jalgrattatee ja kolme meetri laiune betoonkivikattega kõnnitee.
Fotod: Lauluväljaku esine tee tehti korda ja kitsaks
Lauluväljaku eest viib naaberkinnistute juurde täpselt üks sõidurada. Selle liikluslahenduse otstarbekus selgub ilmselt järgmise sealkandis toimuva suurürituse ajal.
Koos Vana-Pirita teega tehti korda ka Lauluväljaku Merevärava esine parkla, mida eraldavad tänavast massiivsed betoonsilindrid ja tõkkepuud. Lauluväljaku direktori Riho Rõõmuse sõnul on tegu lauluväljaku kinnistuga. «Ideaalis võiksid need tõkkepuud kogu aeg üles tõstetud olla, aga kahjuks hakatakse seda kurjasti ära kasutama. Parkla on kõrval asuvate hoonete ehitusel töötavate ehitajate autosid täis ja Lauluväljakut külastavatel inimestel pole oma sõidukeid kuskile panna,» rääkis Rõõmus.
Ta lisas, et esialgu hoitakse parkla katseliselt kõigile lahti, aga kui see jälle ehitajate parkimisplatsiks kujuneb, siis lastakse tõkkepuud jälle alla ning avatakse parkla vaid Lauluväljakul toimuvate ürituste ajaks.
Lisaks Lauluväljaku parklale ehitati Ajaloomuuseumi teenindamiseks 39-kohaline parkla koos reisibusside peatumistaskuga. Kergliiklejad ja mootorsõidukid on nüüdsest teineteisest eraldatud äärekivide ning haljasribadega. Tänaval on LED-tehnoloogial põhinev tänavavalgustus ja ülekäiguradadele erivalgustus, liikluse rahustamiseks on ülekäikude juures künnised ning vaegnägijate jaoks braikivid.
Vana-Pirita tee rekonstrueeris Tallinna Teede AS ning ehitustööde maksumus oli 2,8 miljonit eurot.