/nginx/o/2018/10/09/11484184t1h538f.jpg)
Praegu erakliinikutest kõige valjuhäälsemalt haigekassa rahajagamise vastu sõdivale ja uut konkurssi nõudvale Medicumile said riigihankel saatuslikuks haigekassale esitatud probleemsed arved ja ravikvaliteet.
Praegu erakliinikutest kõige valjuhäälsemalt haigekassa rahajagamise vastu sõdivale ja uut konkurssi nõudvale Medicumile said riigihankel saatuslikuks haigekassale esitatud probleemsed arved ja ravikvaliteet.
Haigekassa juhatuse liikme Maivi Parve sõnul kontrollib haigekassa regulaarselt raviarvete esitamise korrektsust. «Kui selgub, et meie oleme maksnud, aga teenust pole osutatud, olgu selle põhjuseks siis inimlik eksimus või IT-tehniline probleem, küsime selle raha tagasi,» selgitas ta. Selliseid eksimusi on vähe raviasutustes, kelle sisekontroll hoiab arvetel silma peal ning vea leidmisel pöördub haigekassa poole krediitarve vormistamiseks.
«Ei saa öelda, et nad (Medicum – toim) vassisid arvetega, aga fakt on, et meil oli põhjust temalt küsida teatud teenuste raha tagasi,» tõdes Parv. Ta lisas, et samas on nii suurel kliinikul ka palju arveid.