Kella 2-3 ajal öösel rippus kopter nende kohal, jahi mast käis edasi-tagasi, mis välistas pinnaltpäästja jahile laskumise. Päästja Jaanus Altnurme läks vette ja üritas tormilainetes ujudes jahi tekile pääseda. See aga ei õnnestunud. «Meil on kindel reegel, et päästja ei lahku kunagi kopteri trossi küljest, aga tookord läks teisiti,» meenutab Pissarev. Siis hüppas üks jahilolnuist vette, hele vest seljas. Pissarev mõtles: «Väga hea, poisil on päästevest seljas.» Vestiga mees triivis aga eemale, kopterialusest valgustatud alast välja. Ja siis vabastas päästja end kopteri liini küljest ning ujus mehele järele.
Altnurme sai vestiga mehe kätte ja püüdis siis kopteri trossi leida. See osutus aga üliraskeks, kolmandal katsel sai pardamehaanik Sergei Špakov päästevöö viimaks päästja käeulatusse.
Alles kopteri pardal selgus, miks päästja eluga riskis – päästetul oli seljas hoopis tavaline soe sulevest, mitte päästevest. Ilma abita oleks mees mõne minutiga uppunud.
Mõttetult, oma hooletuse ja rumaluse pärast hukkunuid on Pissarev palju näinud, noori ja vanu, mehi ja naisi. Korra on ta oma meeskonnaga merest välja tõstnud mehe, kes läks Kloogarannas kummipaadiga ümber ja uppus. Alles järgmisel päeval sai ta teada, et tegu oli hea tuttavaga.
Pissarevil on elu jooksul seljataha jäänud 5000 lennutundi. «Kui kutseliste liinilenduritega võrrelda, pole seda üldse palju,» nendib Pissarev. «Aga kui võrrelda nende tundide kvaliteeti ja olusid, milles on tulnud lennata, siis on see muidugi võrreldamatu kogemus ja ma ei tea Eestis praegu ühtegi lendurit, kel see oleks.»
Eesti piirivalvepensionini on Pissarevil teenida veel neli aastat. Kuigi suur osa ajast kulub noorte väljaõpetamisele, istub ta valves, nagu teisedki meeskonnaliikmed, ja ootab väljakutset. Olgu see haige transport saarelt maale, meeskonna päästmine uppuvalt laevalt või metsa kadunud inimese otsingud, üritavad nad alati parimat.