Päevatoimetaja:
Liisa Ehamaa

Elroni uus piletimüügisüsteem valmib aasta lõpuks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Elroni iseteeninduskassa.
Elroni iseteeninduskassa. Foto: LIIS TREIMANN / EESTI MEEDIA/SCANPIX

Ridango tegevjuht Erki Lipre sõnas, et prognooside kohaselt võiks üleminek uuele süsteemile toimuda selle aasta lõpus, kuid lõplikult tehakse otsus pärast lõpptestimist.

Elroni juhatuse esimees Olle Tischler nentis, et piletimüügisüsteemi arendus tervikuna on võtnud planeeritust enam aega, sest süsteemi testimise ajal tekkis nii tehnilisi tõrkeid kui ka selgus, et piletimüügisüsteem vajab mõningaid täiendusi, et teenus oleks kaasaegsel tasemel ja kasutajasõbralik.

«Kuna Elroni praegu kasutuses olev piletimüügisüsteem toimib hästi, siis ei kiirusta me uue süsteemi kasutuselevõtuga enne, kui kõik teenuse jaoks vajalikud lahendused toimivad parimal võimalikul viisil,» ütles Tischler.

Sügisperioodil viiakse koos piletisüsteemi arendaja Ridango AS meeskonnaga läbi veel täiendavaid süsteemi testimisi, et tagada nii sujuv üleminek uuele süsteemile kui ka selle terviklik toimimine erinevatel platvormidel. 

Tagasi üles