Päevatoimetaja:
Liisa Ehamaa

Kaubamaja Partnerkaarti ID-kaardiga ühendada ei kavatse

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: Marianne Loorents / SL Õhtuleht

Püsikliendiprogrammide ID-kaardiga ühendamise vastu on mitmeid põhjendusi nii ostjate kui ka kaupmeeste poolt, seetõttu ei kavatse Kaubamaja Partnerkaarti ID-kaardiga siduda.

«Oleme Kaubamaja kontsernis seda võimalust arutanud ning jõudnud otsusele, et ID-kaardi ja Partnerkaardi ühendamisest oleks mõlemal osapoolel rohkem kaotada kui võita,» sõnas Tallinna Kaubamaja turundusdirektor Anne-Liis Ostov.

Tema sõnul tunnetavad kliendid ID-kaarti isikuttõendava dokumendina ning selle kasutamine vähendaks klientide privaatsust, sidudes nende ostud määramatuks ajaks nende isikuga.

Ostovi väitel on kliendiuuringud tõestanud, et ilma eraldi kliendikaartideta kaoks inimestel järg, milliste programmide liikmed nad on.

«Ettevõtete jaoks toob see omakorda kaasa «tasandusefekti», kus klient registreerub kõikide programmide liikmeks, kuna see on nii lihtne. Hästitoimivast püsikliendiprogrammist saadav kasu sellega kaob.»

Turundusjuhi sõnul on kliendikaart ettevõtete jaoks brändingu suur ja oluline osa.

«ID-kaart on anonüümne ega kanna ühegi ettevõtte identiteeti. See välistab ka võimaluse, et rahakoti vahel olev kliendikaart tuletab kliendile ettevõtet meelde iga kord kui ta rahakotti kasutab,» märkis Ostov.

Tagasi üles