Juba kolme aasta eest oma püsikliendiprogrammi ID-kaardiga sidunud Rahva Raamatu esindajad kinnitavad, et sellest on võitnud nii kliendid kui ka ettevõte.
Rahva Raamat: kliendi- ja ID-kaardi ühendamisest võidavad mõlemad pooled
«Kliendikaardi kaotamine on vastu võetud väga positiivselt ja meie turunduslikke tegevusi ei piira see ka sugugi. Sellest võidavad mõlemad pooled,» rääkis Rahva Raamatu turundusjuht Anu Vagenstein.
Tema sõnul loobus firma eraldi kliendikaartidest paar-kolm aastat tagasi ning neile ostjatele, kes seda veel kasutavad, antakse teada, et seda enam vaja pole.
«Püsiklient täidab ankeedi kas paberil või veebis ning ostes ütleb oma nime ning esitab dokumendi. Hetkel ei ole meil veel süsteemi, et inimene peab ID-kaardi lugejasse oma dokumendi panema. Planeerime küll seda, et klientide jaoks ostusooritamine veelgi mugavamaks teha,» selgitas Vagenstein.
Klientide isikukood tagab selle, et ostud seotakse õige inimesega, kuid võimaldab klientidele ka personaalseid soodustusi teha, näiteks sünnipäeva nädalal.