Seljamaa uuris oma töös, millised on koolieelse rühma lasteaialaste teadmised tervislikest eluviisidest, võrreldes tavalasteaias ja tervist edendavas lasteaias (TEL) käivate laste tulemusi. Ta leidis, et laste teadmised tervislikest eluviisidest on küll pigem head, kuid peaksid olema palju mitmekülgsemad ning põhjalikumad.
«Mõlema lasteaia laste jaoks tähendab tervislik toitumine eelkõige tervislike toitude söömist. Kummagi lasteaia lapsed ei oska aga põhjalikumalt selgitada, mida tervislik toitumine tähendab,» nentis Seljamaa.
Uurimuses tuvastas ta, et tüdrukutel on kehalise aktiivsuse mõjust inimese tervisele mitmekülgsemad teadmised kui poistel. Samuti on tüdrukutel laialdasemad teadmised une vajalikkusest. Samas on tavalasteaia lastel mitmekülgsemad teadmised une ja puhkeaja tähtsusest kui TEL lastel.
Näiteks, teadis üks 6-aastane TEL tüdruk, miks on uni vajalik: «Sellepärast, et siis kasvab ja siis on järgmisel päeval hea tuju ja värske olla. sellepärast peab magama hästi ja peab korralikul ajal magama minema, sest muidu sa ei jõua hommikul kooli või lasteaeda minna, sest sa oled liiga väsinud.»
Teine 6-aastane TEL tüdruk arvas lõunauinaku vajaduse kohta nii: «Sellepärast, et saaks õhtul, kui sul on mingi pidu, seal peol olla, muidu sa hakkad jonnima ja sul on paha tuju. Selleks peab olema värske, et jaksaks õhtul peol tüdrukutega tantsida.»
Tavalasteaia 6-aastane poiss teadis aga: «Et kasvada ja terveks saada. Ja kui sa õpid hommikul midagi ja pärast magad lõuna ajal, siis sa tead seda asja õhtul ka. Kui sa ei maga, siis sa üldse ei teagi, mis sa hommikul näiteks õppisid.»