Politsei- ja piirivalveamet (PPA) kuulutas välja riigihanke teenindussaalidesse ühtse järjekorrasüsteemi rentimiseks.
PPA hangib teenindussaalidesse uue järjekorrasüsteemi
«Tegemist on järjekorrasüsteemiga, mis on plaanis paigaldada politsei- ja piirivalveameti kodakondsus- ja migratsioonibüroode teenindussaalidesse klientide paremaks teenindamiseks,» kinnitas ameti pressiesindaja Ene Vihtla BNSile.
Kuna järgmistel aastatel on Vihtla sõnul oodata järsku tõusu isikut tõendavate dokumentide taotlemisel, siis rendib PPA järjekorrasüsteemi, mis muudab teenindamise nii kliendile kui teenindajale mugavamaks ja arusaadavamaks. «Ainuüksi järgmiseks aastaks prognoosime keskmiselt poole miljoni ID-kaardi ja passi vahetamist, kuna just nii palju dokumente aegub 2012. aastal,» rääkis Vihtla.
Dokumenditaotluste tõus saab alates järgmise aasta algusest olema suur kõikides Eesti suuremates teenindustes, iseäranis suurt koormust on Vihtla sõnul oodata Tallinnas. Ta soovitas inimestel kontrollida oma dokumentide kehtivusaegu ning vajadusel tulla varem dokumenti vahetama.
Hangitav süsteem peab korrastama järjekorrad ning võimaldama seega paremini klienditeenindust korraldada. «Samuti saame selle abil jälgida teenindamise protsessi: süsteem annab nii reaalajas kui tagasiulatuvalt infot ooteaegade, teenindusaegade, klientide arvu ja muu statistika kohta,» selgitas Vihtla.
Süsteem soovitakse rentida kolmeks aastaks ning selle eeldatav maksumus on 191.735 eurot.
Süsteemi rentimise hankel osalemiseks tuleb pakkumine esitada 15. augustiks.