Päevatoimetaja:
Marek Kuul

Keskerakonnale uus nõue varireklaami eest (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
«Vene küsimuse» saatejuht Aleksandr Zukerman (vasakul) koos kolleeg Mihhail Vladislavleviga.
«Vene küsimuse» saatejuht Aleksandr Zukerman (vasakul) koos kolleeg Mihhail Vladislavleviga. Foto: Liis Treimann

Enne kohalikke valimisi telekanalis PBK eetris olnud saated «Vene küsimus» olid Keskerakonna varjatud poliitreklaam, leidis erakondade rahastamise järelevalve komisjoni (ERJK) palgatud ekspert. Kuna keskerakondlik Tallinna linnavalitsus tellis saated linna rahaga, plaanib komisjon 15 000 – 25 000 eurot parteilt nüüd välja nõuda.

Otsus sündis eile pärast seda, kui komisjon oli tutvunud Tallinna Ülikooli meediapoliitika dotsendi Andres Jõesaare analüüsiga. Jõesaar vaatles komisjoni tellimusel venekeelse debatisaate «Russkii vopros» seitset osa, mis olid eetris vahetult enne kohalikke valimisi 2. septembrist kuni 14. oktoobrini 2017.

«Analüüs kinnitas meie varasemaid seisukohti,» ütles ERJK esimees Ardo Ojasalu. «Küsimus oli just selles, kas on tegu tasakaaluka vestlussaatega, kus kõigil osapooltel on võrdne võimalus, või on tegu selgelt ühes suunas kallutatud ja ühte seisukohta esindava tellimustööga.»

Tagasi üles