Eilse Tartu-Tallinna kiirrongi viimase vaguni reisijad olid tõeliselt üllatunud, kui Ülemiste jaamas uksed avanesid ning nad nägid, et perrooni polegi ja nad peavad «kuristikku» hüppama.
Ülemiste jaamas tuli rongist väljudes «sügavusse» hüpata
Üks rongis olnuist kirjeldas Postimees.ee`le olukorda nii, et viimases vagunis oli ka jalgratastega inimesi ning vanemaid daame, kes pidid rongist väljumiseks ning hiljem jälle perroonile pääsemiseks kurja vaeva nägema. Rongis aga ei teavitanud keegi reisijaid, et väljumiseks tuleb ettepoole vagunitesse liikuda.
Eesti Raudtee avalike suhete juht Urmas Glase ütles, et Ülemiste jaamas käivad seoses kogu liiklussõlme renoveerimisega praegu juba perrooni ümberehitustööd ning ooteplatvorm on ajutiselt lühemaks tehtud.
Ta lisas, et Eesti Raudtee on perrooni lühendamise kooskõlastanud ka Edelaraudteega ning vajaliku nõusoleku saanud. Arutatud on sedagi varianti, et keegi ikka hoiataks rongireisijaid, vältimaks seda, et inimesed uksest väljudes kuhugi kukuksid.
Glase ütles, et pärast renoveerimist on uus perroon Ülemistel jälle õige pikkusega, nii et reisirongide kõik vagunid jäävad ooteplatvormi äärde.
Edelaraudtee müügijuht Annemari Oherd mainis, et nad teavitavad rongis küll reisijaid Ülemiste lühikesest perroonist. Samas ei osanud ta ütelda, miks eilses Tartu-Tallinna kiirrongis teavitussüsteem ei töötanud. Tegu võis olla mingi tehnilise rikkega.
«Tehnika on tehnika ja võis juhtuda, et kõlaritest lihtsalt ei kostnud hoiatus,» märkis Oherd. «Anname endast parima ja vabandame reisijate ees, et nii juhtus. Me mõtleme, mida teha, sest üheski teises jaamas ei ole perrooni nii palju lühendatud. Selline olukord tekkis alles hiljuti. Võib-olla peab viimase vaguni uksed Ülemistel kinni klammerdama ja pärast jälle klambrid maha võtma.»
Oherd mainis, et Eesti Raudtee on Edelaraudteega kõik oma tööd kooskõlastanud. Ebamugavused Ülemiste perrooniga peaksid lõppema kuskil augustis.