Tallinna abitelefonile 1345 helistati möödunud kuul 4777 korda, muuhulgas tehti ka naljakõnesid, teatas Raepress.
Abitelefoni dispetšerid teavad Võsa Petsi numbrit peast
Rubriigist «teistsugused probleemid» fikseeriti Tallinna abitelefoni 1345 dispetšerite poolt maikuu jooksul 503 helistamist. Näiteks küsis abitelefonilt nõu soomlastest abielupaar, kes oli kõikidest oma dokumentidest ilma jäänud. Nendele anti Soome saatkonna koordinaadid ja sealt said hätta sattunud turistid kõige professionaalsemat abi.
Helistajate hulgas on ka naljamehi, kes abitelefonilt kella, kuupäeva või aastaaega teada tahavad. Mõnede küsijate soovide rahuldamisega jääb abitelefon 1345 hätta. Näiteks Walteri õlle hinda dispetšerid päris täpselt teadma ei pea, kuna abitelefon on mõeldud eelkõige linnamajanduslike probleemide lahendamise vahendamisega.
Küll aga on kõikidele hädaabinumbritele viimase aasta jooksul lisandunud Võsa Petsi telefoninumber, mida kõik abitelefoni dispetšerid unepealt peast teavad.
Abitelefoni kaudu saab kutsuda abi ootamatute ja kiiret lahendamist vajavate tehniliste olmeprobleemide korral. Samuti saab Tallinna abitelefoni kaudu anda linnale operatiivset teavet kohest parandamist vajavatest olukordadest avalikes kohtades.
Kokku helistati Tallinna abitelefonile 1345 möödunud kuul 4777 korda, millest 1261 vajati üldist linnainfot, 688 helistamist oli seoses ühistranspordiga ja 275 inimest vajasid informatsiooni seoses elektritöödega.