Maanteeamet lisab Paldiski juures Pakri poolsaare panga lõpus oleva teelõigu liiklusohtlike kohtade nimekirja ja analüüsib läbi, mida tuleks teha sealt alla sõitmise takistamiseks.
Maanteeamet uurib võimalusi Pakri pangalt alla sõitmiste takistamiseks (8)
«Maanteeamet lisab selle teelõigu liiklusohtlike kohtade nimekirja ning nimekirjaga tegelev töögrupp analüüsib läbi, kas ja milliseid meetmeid on vaja sellel lõigul rakendada,» vastas maanteeameti piirkondliku liikluskorralduse talituse juhataja Erkki Vaheoja BNS-i küsimusele pangale võimaliku piirde paigaldamisest.
Pakri pangalt on viimase kuude jooksul alla merre sõitnud kaks autot, mõlemas autos olnud inimene hukkus. Mõlemad õnnetused juhtusid küllaltki Pakri poolsaare tipus majaka juures, kus tee kulgeb üsna pankranniku serva lähedalt.
Erkki Vaheoja lisas, et kui kohalik omavalitsus soovib piiret paigaldada oma raha eest, siis maanteeamet teostab loa menetlemise käigus analüüsi, kas antud lahendus sobib või mitte.
Lääne-Harju vallavanem Jaanus Saat on Õhtulehele öelnud, et vald pöördunus aprilli alguses juhtunud õnnetuse tõttu maanteeameti poole sooviga paigaldada poolsaare tippu piire. Samuti avaldasid nad soovi sealsel teelõigul vähendada sõidukiirust. Saat toonitas, et vallavalitsus suhtub õnnetustesse äärmiselt tõsiselt ja nad üritavad koos teiste ametkondadega mingile lahendusele jõuda.
«Maanteeamet ei nõustunud piirde paigaldamisega, sest sellega ei oleks tagatud minimaalne vaba ruumi nõue. Piire segaks riigiteel liiklejate nähtavust,» ütles Saat.
Pärast mais olnud rannikult alla sõitmist pöördus vald veel kord maanteeameti poole, et leida lahendus, kuidas selliseid õnnetusi ennetada. «Pakri poolsaar on mitu kilomeetrit pikk. Seega pole tõenäoline, et suudaksime kogu ala nii piirata, et sealt alla ei sõidetaks,» lisas Saat.
Eesti kõige tuntum piirdega ümbritsetud pangaäärne on Türisalus, kuhu pandi 2008. aasta suvel 1,2 kilomeetri pikkune piire.