«Ma ei ütle muud midagi, kui et Tallink ja Tallinna sadam sundisid mind täna jälle istuma ratastooli, et laevale pääseda,» kirjutas Rosin Facebooki postituses. Ta lisas, et pole ammu alandusest ja piinlikkusest nii palju punastanud.
«Tegemist on kahetsusväärse juhtumiga ja vabandame erivajadusega reisija ees, kui panime teda end halvasti tundma. Tallinna Sadam soovib, et kõik meie reisijad tunneksid end terminalis hästi ning ka erivajadustega inimesed saaksid neile sobiva teenuse osaliseks,» kommenteeris juhtunut Tallinna sadama turundusspetsialist Triin Rum.
Tallinki kodulehel seisab, et puudega isikutel on õigus vedaja või terminalioperaatori tasuta abile laevale minekul ja sealt mahatulekul. Nagu vaja, teavitas Rosin broneeringu tegemisel vedajat, et vajab isikut, kelle käe kõrval laevale pääseda. «Rõhutasin, et mul on vaja inimest, kes aitaks mul laeva peale kõndida. Selleks ei ole eriväljaõpet vaja,» rääkis Rosin Postimehele.
Pühapäeval Tallinna sadamas saatjat oodates tuli Rosina juurde isik, kes küsis, kas ta tellis ratastooli. Rosin vastas eitavalt ja ütles, et tal pole kõndimisega probleeme. «Kuna saatja ütles, et tal on kiire ja palju tegemist ning laev on kohe väljumas, nõustusin tooli istuma,» lausus Rosin.
«Minul on seda 3-4 korda juhtunud ja ka mu tuttavaid on vastu tahtmist ratastoolis sõidutatud,» ütles Rosin.
«Saatjaga kõndimine näeb välja nii, et hoian saatja küünarnukist kinni ja saatja liigub minust pool sammu eespool. Saan teistega samal kiirusel liikuda, vajadusel joosta. Kuna laev hakkas väljuma ja ma ei tahtnud tüli tekitada, jäi niimoodi kuigi ma ütlesin mitu korda, et ma hea meelega kõnnin,» rääkis Rosin.