Hittlooga «Naine» varakevadel suure poleemika tekitanud muusik-reklaamilooja-kunstnik avaldab, et on oma tööde suur hävitaja, sest ei kannata neid lõpuks välja. Niipea, kui midagi valmis, otsib ta peagi uut, ja hoopis uuelt alalt – sest sedasi püsib ta värskena. «Kui tegelen elus ainult ühe asjaga, jooksen kinni ja tekib stress,» tunnistab ta.

«Eesti laulu» finaali veel mäletate? Kui, siis küllap ka seetõttu – ja paljus võib-olla just seepärast –, et kontsert päädis pea nädala kestnud skandaaliga. Mitmekülgne looja Leslie Laasner, muusik ja kunstnik, reklaami- ja motomees, tõi sinna Evelin Võigemasti esituses laulu, mis juba uuel nädalal tõukas käima kaubamaja kevadkampaania. Rafineerituma maitsega loometegelaste paipoisist sai üleöö paljude peksupoiss.

Nüüd on sellest mitu head nädalat möödas. Laasner (43), õigemini Leslie Da Bass, on jõudnud vahepeal supersingli «Naine» tuules üllitada oma kuuenda sooloplaadi «Koridorid». Aga tunded seoses hiljutise skandaaliga on endiselt värsked ja ehedad.

«Mind häirib delfikommentaariumilik kuvand, justkui oleks mu esmaeesmärk olnud kellelegi kott või trussikud või mingi muu toode pähe tõmmata,» ütleb Laasner. Ja kinnitab, et ei olnud. Sest on Eesti Rahvusringhäälinguga sageli koostööd teinud ja kavatseb teha ka edaspidi. Asi on muus – ja seda ütleb Laasner otsekoheselt: «Olen juhtumisi Eesti ühe parema loovagentuuri loovjuht, ja kui ma rääkisin, et teen pärast «Eesti laulu» loost «Naine» suure asja, siis ma ka teen sellest suure asja. Ja see ei tähenda, et ma voolin suure lumemehe Vabaduse väljakule ja panen oma plaadi talle mütsiks või sõidan suure õhupalliga üle Eesti ja hüüan aknast: «Hohoo, raffas, mul tuleb uus plaat!»»