:format(webp)/nginx/o/2018/03/09/7672161t1he7a7.jpg)
Eesti Meedia võitis esimest korda ettevõtte ajaloos spordi suursündmuse ülekandeõigused. Äsja Lõuna-Koreas lõppenud Pyeongchangi talimängude vaatajaarvud seljatasid mitmes kategooria ülemöödunud aasta Rio suvemängude vaatajaarvud.
Eesti Meedia võitis esimest korda ettevõtte ajaloos spordi suursündmuse ülekandeõigused. Äsja Lõuna-Koreas lõppenud Pyeongchangi talimängude vaatajaarvud seljatasid mitmes kategooria ülemöödunud aasta Rio suvemängude vaatajaarvud.
Kanal 2 ja Kanal 12 ekraanil väldanud Pyeongchangi taliolümpiamängud ja «Olümpiastuudio» ülevaatesaated naelutasid telerite ette ligi 800 000 inimest. Neist igaüks vaatas olümpiaülekandeid keskmiselt 9 tundi ja 30 minutit. Kokku oli 8. veebruarist 6. märtsini eetris 421 tundi spordisündmusi.