Kui Eestis sai Aguraiuja tuntuks täna, siis kohaliku kuulsuse staatusesse on ta jõudnud hoopis Lõuna-Rootsi 16 000 elanikuga väikelinnas Nässjös, kus ringi käies vaat et kõik teretavad.
«Kirikuõpetaja ütleb, et meil on täna tähtis külaline, Toomas on siin,» rääkis mees.
Pea paarkümmend aastat tagasi korraldas üks sealne proua ringreisi Lätti. «Tagasi tulles oli juttu, et Läti on nii ilus ja tore, siis mina ütlesin, et Läti on ilus ja tore, aga Eesti on tuhat korda kaunim,» meenutas ta oma tutvuse algust sealse rahvaga.
Järgmisel aastal tulid Nässjö inimesed Eestit avastama ja nüüd on 18 aasta jooksul sõidetud läbi Eesti, Läti, Leedu, on käidud ka Venemaal, Norras ja Rootsis ning kaks korda aastas toimuvatele reisidele tellitakse juhiks just Aguraiuja. «Kui tellitakse sind uuesti, siis see on tunnustus, järelikult inimesed jäid rahule,» tõdes bussijuht.
Aeg-ajalt kohtub bussijuht ka seltskonnaga, kes eeldab, et kuna nemad maksavad, siis on bussijuht 24/7 nende käsutuses.
«Nad ei tea midagi töö- ja puhkeaja seadusest, aga seal on väga suured rahad mängus. Meil on trahvid võib-olla 400–500 eurot kümneminutilise tööaja rikkumise eest, aga läänes on see 2000 eurot,» sõnas Aguraiuja.
Hea reisija on tema sõnul rahulik, puhas, hästi meelestatud, ei otsi ainult vigu ja arvestab kaaslastega, ka kellatundmine on väga oluline. «Kui kogu rühm on bussi peal ja ühte otsitakse, siis kannatab kogu seltskond,» lisas ta.
Sõnaka mehe kinnitusel ei saa reisijaid ninnutada-nännutada.
«Bussis peab olema kapten, juht peab panema ennast oma olekuga maksma,» sõnas ta.
Aga eduka bussireisi aluseks on meeldiv koostöö reisijate ja juhi vahel, siis sujub iga sõit.